Gebruik Mijn Gemeente App bij klachten
Enige tijd geleden heeft de Gemeente Boxmeer een applicatie aangenomen waarin klachten digitaal via de mobiele telefoon ingestuurd kunnen worden. Omdat veel inwoners van Vierlingsbeek en Groeningen hier nog niet van op de hoogte zijn willen wij u hierover informeren, hierdoor hopen wij dat u (wanneer nodig) gebruik gaat maken van deze app. Bekijk ook de bijgevoegde Youtube video.
Als inwoner van de gemeente Boxmeer kunt u met uw smartphone eenvoudig en snel problemen die u buiten tegenkomt doorgeven. Ziet u een losse stoeptegel, vernieling of een verstopte riolering? Na het installeren van de MijnGemeente app meldt u zich eenmalig aan. Vervolgens kunt u eenvoudig doorgeven waarover het gaat, waar het is en eventueel een foto meesturen, zodat direct duidelijk is wat er aan de hand is.
Waar kan ik de app downloaden?
Deze app is geschikt voor smartphones. Via de appstore en google play is deze te downloaden
Ik heb geen smartphone. Hoe kan ik dan een melding doen?
Dat kan ook nog steeds via de website of telefonisch via het algemene nummer ( 0485-58 59 11) van de gemeente.
Kan ik de app ook in het weekend gebruiken voor het melden van storingen.
Voor spoedzaken buiten werktijd of in het weekend moet u altijd het storingsnummer (06-53 73 53 53) bellen.
Hoe moet ik de app installeren op mijn smartphone?
Voor Iphone gebruikers:
https://itunes.apple.com/nl/app/mijngemeente-app/id561431663?mt=8#
Voor Android gebruikers:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.beheervisie.burgerapp&hl=nl
Waarom worden mijn gegevens gevraagd?
Eénmalig worden uw gegevens gevraagd. De gemeente kan dan contact met u opnemen voor meer informatie en u op de hoogte houden van de afhandeling van de melding.
Heeft u een andere vraag over de app?
Neem contact op met de gemeente via 0485 585911 of gemeente@boxmeer.nl